lofoten-2018.reismee.nl

Terug naar huis

Na gisteren een dagje Bergen te hebben verkend, vertrekken we vandaag met de ferry naar Hirthals. (Denemarken.

Om een uurtje of 12:00 zijn we op de ferryhaven. Na het inschepen vermaken we ons met een drankje aan dek. Het is redelijk mooi weer en de nieuwe afschepen van Fjordline hebben een beschut zonnedek. Om 19:30 worden we voor het buffet verwacht. Het buffet is op zich prima al is de keuze ten opzichte van hetgeen we vroeger gewend waren wat kariger geworden. Wel is nu ook het drinken allemaal in de prijs in begrepen.

Maandagochtend op 07:30 verlaten we de ferry in Hirthals en begint eigenlijk de reis naar huis. We stoppen op een camping aan de westkant van Jutland ter hoogte van Billund.

Dinsdag rijden we eerst naar Billund voor een bezoek aan Legoland. Dat is best een leuk park. Vooral kinderen kunnen zich daar wel een dagje uitleven. Wij vonden met name de miniaturen (Madurodam) van steden en regio’s in verschillende landen zeer de moeite waard. Om een uurtje of half 3 rijden we weer verder. We willen net boven Hamburg stoppen en hebben een camping gekozen in het kleine plaatsje Bad Segeberg. Het is prachtig weer.

Woensdag rijden we door naar huis, waar we aan het eind van de middag hopen aan te komen. Donderdag de camper uitkuizen en dan is de vakantie weer over en moeten we het verder met de foto’s doen.

Dit is daarmee de laatste aflevering van deze ReisBlog. Voor de foto’s moet je jezelf maar eens uitnodigen bij ons.

Margriet

Prachtige reis mensen...maar aan alles komt een einde.
Goede reis terug en tot gauw.

René

Welkom terug, jullie hebben zeker dan Noorse weer meegenomen voor de 2e helft van deze week, nou lekker hoor. Genoten van die foto’s!!

Rien

Aartje ik ben wel benieuwd naar jou ervaring daarom een paar stellingen ...zie graag je reactie...

Noorwegen of Spanje?
Vliegtuig of Camper ?
vrouwen of mannen mee?
een extra trui of een ventilator?
Strandstoel of wandelschoenen?
4 weken of 10 dagen?
veel zien of een blauwe lucht?

goede terug reis!!
en bedankt voor het delen van alle mooie foto s

Mieke

We nodigen onszelf graag uit voor de foto’s groetjes