lofoten-2018.reismee.nl

Welkom op reislog van onze camperreis naar de Lofoten!

Hallo en welkom op onzereislog!

Dit keer maken we een camperreis naar de Lofoten (en Vesteralen). Veel teksten gaan we niet schrijven; beelden moeten het gaan doen en jullie een indruk geven waar we aanlanden.

De routen van de reis is nog maar grove planning en het weer kan daar heel makkelijk verandering in brengen. Als we geen zin hebben om te verplaatsen, dan blijven we gewoon nog een dagje. Op dit moment is de planning om via Zweden in een dag of 5 naar Vesteralen (Andenes) te reizen. Vandaar gaan we de Lofoten verkennen. Na de Lofoten gaan we via de Kystriksveien richting zuiden. Onderweg doen we verschillende (kust)plaatsen aan. Natuurlijk plannen we ook een bezoek aan Leka in. We moeten immers Aartje onze man cave daar laten zien. Daarna volgt de Atlanterhavsveien en ergens in de buurt van Kristiansund buigen we af van de kust naar het midden van Noorwegen. Blijft het echter mooi weer dan kan het ook zo maar zijn dat we nog in Sørbøvågen bij het Sognefjord terecht komen. Ook daar hadden we een man cave. We proberen nog een kijkje te nemen in Rjukan en dan bedenken we hoe we langzaam richting huis gaan; via Zweden, of met de ferry Larvik-Hirtshals.

Via vooral foto's zullen we je op de hoogte houden van onze vorderingen.

Wezien je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Aartje, Dirk en Niels

Rene van der Hoff

Fijne vakantie en dat jullie nu wel die zeeforellen gaan vangen!!!

Pier en Wipper

Genieten jullie van de vakantie, post maar veel mooie foto`s voor ons 'back home'.

Margriet

Bijna is het zover.
Hele goede reis en veel genieten
Groetjes vanuit Corfu