lofoten-2018.reismee.nl

We zijn onderweg naar het noorden

Vanmorgen vertrokken. Toen we nog even bij de AH een krantje haalden en wat boodschappen, bleek ineens de deursluiting van de camper defect te zijn. Gelukkig konden we direct terecht bij de verhuurder voor reparatie. Een en ander had wel tot gevolg dat we pas om 11:00 echt onderweg waren. Veel vertraging van files rondom Bremen en Hamburg. Prachtig zonnig weer. Als we de weerberichten mogen vertrouwen dan houden we dat ook minimaal tot 10 juni.

Om 18:00 aangeland bij een camping nabij Lubeck.

Morgen verder richting Stockholm.

Margriet

Zoooo mooie camper hoor.
Morgen hopelijk minder files.

George

Effe pech, maar het zal wel goed komen , we wensen jullie in ieder geval verder een goede reis toe.We hebben weer bij het forel vissen weer een stekkepezer
( grapje) erbij en wel Rien Hij had dan wel geen rood t-shirt aan maar het ging hem goed af hoor, Hij ving toch regelmatig een forel zeker met de manier waarop we bij de Ahoy met die bijenpoppen om moeten gaan .Groetjes